Çalışabilir ya da çalışamaz olarak aldığınız raporu çalıştığınız kuruma teslim etmeniz gerekiyor.Ben oğlumda sadece PTT nin verdiği parayı alabilmiştim.Doğumdan sonra aile ve sosyal politikalar bakanlığına başvuru yapıp.E devletten sürecini takip edebilirsiniz.Ben öğretmenim ancak diğer kurumlarda çalışanlar sanırım farklı olarak bir ücret daha alabiliyorlardı o konuda bir fikrim yok maalesef.