Evet kızlar doguranlar kervanına bende katıldım 🙏🥰 37haftalık dogduk suyumuz bitmişti bgn yatış yapıp önce suniyle denedik bi kaç saat bebeğimizin kalp atışında sorun yaşayınca sezeryan olduk. Resmen bi mucize yanmda yatıyo allahım istiyen bekliyrm herkese en güzel en hayırlı şekilde nasip etsin inşallah ☺️☺️☺️❤️