Kızlar selam. 22 haftalık hamileyim. Okuduğum bir kitapta yüksek rakım gebeliklerde zararlıdır diyordu kendi doktoruma sorduğumda ise sıkıntı yok çıkabilirsin dedi. Çok kararsız kaldım. Bu konuda bilgisi olan var mı acaba?
Tatil planı yapıyoruz ve gideceğiz yer yüksek rakımlı 😏