Merhabalar 1, 2 ay önce rahimde perde oldugunu öğrendim bi iki gün önce de izmire ameliyata gidecekken hamile olduğumu öğrendim genellikle hep sey duyuyorum düşer yasamaz iste dıs gebeliktir felan diye aranizda bu durumu yasayan var mı çok korkuyorum bisey olacak diye 😔