Eliiiiif canım ben de çok temizlik yapmıştım riskli bi gebelik geçirmiyorum birşey olmaz diye kahverengi leke geldi belim ağrıdan köprü 16.haftamdayken ağla sızla bir hal olmuştum . Şimdi 24. Haftadayız şükür 🙏🏻 ama doktor 9 ay risk var çok ayakta kalmicaksın dedi zaten o korkudan sonra sittin sene öyle temizlik etmem yani. Şimdi evi 3 günde süpürüyorum tümünü mesela . Bir gün iki oda değer gün iki oda diğer gün tuvalet ve wcler sende böyle yap günlere böl . Misafir falan da almıyorum anneler hariç. Rahatsızım diyorum. Yemek aş misafir de çok yoruyor. Kimse bebeğimden önemli değil . Allah bidaha yaşatmasın.