elmaserkc21_ 25-30. haftalarda 2 kere 5-6 saatlik mesafedeki tatile gittim. Sorun olmadi. Yolda 1-1,5 saatte bir 10 dk yurudum. Sicaktan yine de ayaklarimda odem oldu. Havuza girmedim ama denize girdim. Islak bikini ile oturmadim degistirdim hemen. Tuvaletlerde enfeksiyon riskine karsi dezenfektan kullandim. Cogunlukla ayaklarimi uzattim. Bol su ictim. En basta doktor kontrolune gidip risk yoksa izin almak en iyisi tabii.