Adile13 Merhaba güzel anneler 31 haftalık oldum ama bizim ki yerinde durmuyor az önce çocugum dur bi iki dk yaa deyip sinirlendim eşim sen kime kızıyorsun sanki seni duyuyorda dedi 😀 biran doğurdum kızıyorum sandım bu haftalarda bu sorunu yaşayan var mı 😀
Novaa Adile13 Duyuyor ve hissediyor🥰 Beni gece uyandirdiginda bile tebessum edip gobegimi seviyorum. Cok sukur hayatta diye seviniyorum hatta😇
Limonzeytin Adile13 gayette duyuyolar bizleri ben onunla konuşnca bile daha değşk tepkiler veriyor. 37 deyim çok şükür hep hareketlydi halada öyle durmaz pek ama benim çok hoşuma gidiyo bu durum ve doktorm sağlklı ve iyi oldğnu söyledi bu hareketli olmasının ve ençokta doğmdan snra hareketlerini özliycem😊😍
Kubgkm Adile13 ay böyle bişey olamaz aynı şeyi az önce ben yaşadım 😂 dün geceden beri hiç uyumadı desem yeridir bir sağa bir sola aşağı yukarı oynayıp duruyo hiç durmuyo hala öyle 31 haftalık olduk 00.00 itibariyle 😀😀
Melismelo Duyuyo anlıyorda bence annesi 😅 bende bazen vok zorlanıyorum söyleniyorum kızım 2 gün kendini hisetirmedi cok korktum dersimi aldım ben artık karışmıyorum keyfine baksın🤣
Adile13 Novaa tabiki şükürler olsun ki rabbimiz bir mucize vermiş biz işin gırgır kısmındayız insaşilh sağsalim kucağımıza alırız 🧡
Adile13 Kubgkm sizinle aynıyız ay diyorum yaa az once gülsem mi ağlasam mı ınsan merak ediyor nasıl olacak artık😀