rsatlgn Hanımlar 32 haftalık hamileyim. Çok fena grip oldum ilaç alamıyorum ne yapsam geçer 🤧 baş ağrısı göz yanması halsizlik dayanamıyorum ağlıyorum artık 🤧
Dyg34 rsatlgn çok geçmiş olsun çok zor bende bir hafta yattım ama hala atlatamadım bana doktor bol su c vitamini ıhlamur nane limon söyledi ayrıca eczaneden tuzlu su burun sıpreyi var onu aldım burnunu bir nebzede olsa acar rahatlar sonra tavuk çorbası 👍
desagr Tavuk suyuna çorba, bol bol c vitamini canım. İhmal etmemeye çalış 🙂 Rabbim şifa versin inşallah
Gizce desagr hiç bilmiyorum ben de şaşırdım sormak aklıma gelmedi kemik iliği için bunlar yerine dedi yarın sorayım ben
desagr Gizce Bende şimdi biraz araştırdım da hamilelikte bolca tüketin demişler hep 🙄 bizi de bilgilendirir misiniz zararlıysa içmeyelim
Gizce desagr aynen öyle ben de internette öyle okudum hatta sizin dediğiniz gibi gribe birebir yazıyor.yarın sorunca ben yazayım size de
DayiogluSevgiGkhan Tavuk bulyonlu demıyon dımı ya tavuk corbası sıfadır yap ne zararı sık limonu da mıs ıc
DayiogluSevgiGkhan O yasak bu yasak yane yıcez arkadas şaşıyorum herseyın faxlası zarar yıyın ama ayarında