Limonzeytin nazli0918 bu tarz şeylerim cinsiytle alakası yoktur. Bi süredir çok sıcaklar var zaten ateş basmaları olması normaldir. Hemen hemen herkes yaşıyodur bu durumu havalardan kaynaklı😊👍
elifuslu1002 nazli0918 cinsiyetle alakası yok bence bunun sıcak olamasa hile hamilelikte basıyor yani ama sıcaklarda daha çok oluyor
Bebekgeliyoorr nazli0918 Ocak ayında su gibi terliyordum cinsiyetle alakası yoktur bence kan basıncı tansiyon vs etkiliyordur ama kızım olacak 😊
nazli0918 Limonzeytin 😁 benim önceki hamileligim de yaz aylarındaydı, hatta 10 gun fark var hamile kaldigim günlerle arasında. onceki hamileliyimde hic ama hic boyle olmamiştım. aksine uşuyordum
aryadamla Cinsiyetle alakalı olduğunu sanmıyorum sonuçta iki canlıyız sıcak basmaları çok normal.. Geceleri sürekli uyanıyorum kan ter içinde kalıyorum duş almak sadece 5 dk işe yarıyor sonrası yine aynı 😔