Elvanguzel Merhabalar sevgili Hamiş anneler 🥰 Önce Son 99 u bekledik sonra yarilasak dedik ve sonunda 34+0 ile Bebiş Doğdu butonunu görmek nasip oldu🤗 Darısı Zamanında sağlıkla bütün yavrularımızın doğmasına inşallah ❤️🙏🤲
Elvanguzel kubra1204- bende ilk duydugumda doguruyorlar sanmıştım neden herkes erken doğuruyor demiştim 😂😂 buton geliyor sadece sanırım doguncada basıyoruz 😌 Benimde başından beri erken doğum riskim var cnm ilk iki gebeligim 34 ve 35.haftalarda doğduğu için önlem amacli iğne progestan kullanıyorum inşallah zamanında sağlıkla gelir minikler ❤️🤗 Senin neden erken doğum riskin var
Elvanguzel kubra1204- Allah yardımcın olsun cnm inşallah sagsalim zamanında dogum yaparsın hepimiz yaparız inşallah önemli olan sağlıklı olmaları miniklerimizin 🤲