Xxesra ben 36 haftada dogurdum arkadasımda dogurdu aldı bebeğini evine gitt ama benim bebegimi 2 gün yogun bakıma aldılar sonra aldık çıktık bebeğimle evdeyiz elhamdulillah korkma Allahın izniyle bişey cik olmaz Rabbim hayırlı sağlıkla dogum nasip etsin inşallah