CananDuru Arkadaslar bu ilacı kullanan var mı bogaz ağrısı icin günde 1 kez dahiliyeci vermisti kendi doktorumda kullan dedi ama iste gene de bir sorayım dedm 26+2 deyim
Zlsbyk CananDuru bana da vug3kadın doğumcum idrar yolu enfeksiyonu için verdi 27+1im içsem mi içmesem mi bilmiyorum bir de şaseyle buscopan yazmış şaseyi içtim ama diğerlerinde kararsızım antibiyotik sonuçta… Buscopanın içinde de hamilelerin kullanmaması diyor enfeksiyonun çocuğa geçme durumu daha tehlikeli valla şaştım kaldım
CananDuru Zlsbyk ultracef mi verdi size de ya ben 10 tanesini kullandim zaten de kalan 10 u icme dedi boğazın gecince 1 ay falan oldu belki 1,5 ay smsi gene bogazim ayni oldu kalan 10 tane kullan dedi bisey olsa o zaman olurdu herhalde 😶😒
CananDuru Zlsbyk evet aslında idrar yolu enfeksiyonunsa bebege gecmesi cok yuksek ihtmalmiz siz kullanin bence ilk gebeligimde bende cok kullandim saşe hap falan cok enfeksyon oluyordum