Deletedmom34 16-18 haftaya kadar bebek zaten annenin varolan depolarından kullanıyor.Aldığınız vitamin mineral ek takviyeleri bebeğe değil, sizin depolar ileriki haftalarda sıfırlanmasın ve yediğiniz içtiğiniz yeterli gelmezse eksiklik olmasın diye.
Örneğin hamileliğinde balıktan tiksinen var, süt içemeyen var,ceviz badem vb alamayan var gibi gibi.