Tuba_4206 Selam kızlar, 2. Hamileligim, ilk cocugumda emzik kullanmadım o beni emzik niyetine kullandı, ne düşünüyorsunuz emzik konusunda? Bir de silikon mu kaucuk mu sizce?
sliya30 Tuba_4206 bende ilker vermedim bi 6bdakka verdim istemedi neyse iyi oldu 🙈 İKİNCİDE ermek istiyorum ama doğduktan 1 ay sonra mı vereyim çünkü emzikler çok tatliş 🤣🤣
Mommy17 Tuba_4206 kauçuk tavsiye etmem çünkü zamanla büyüyor büyüdüğü için değişim zamanı bebekler sürekli kullandığı ağzına oturan emziği istiyor çünkü yeni alacağınız emzik daha küçük kalıyor
Rukiyeoz Tuba_4206 ilkime verdım bunada aldım alırsa verırım biz bi zararını gormedık almazsa da yapacak bısey yok
Tospikannesiiiii Tuba_4206 oglumda hiç kullanamadım ihtiyacım da olmadı zaten sakindi inşallah kızımda da ihtiyaç duymam
sliya30 Tuba_4206 kaucuk emzikler doğal olduğu için uzun kullanılabilir diye düşünüyorum silikon ve bebeğin dişleri çıkınca ısırıp durursa sürekli yenilemek gerekir… Birde kaucuk daha çabuk tutuyormuş bebekler birçok yorum okumuştum… Ama Bebek hangisini tutarsa bebeye bağlı biraz…. Ben Philips avent ultra air almayı düşünüyorum olumlu yorumlar var bu emzikleri deniycem tutar mı artık bilinmez 🙈
Lito Emzik hayat kurtarıyor bazen dusdasin vcde otobusde kalabalıkta uykuda bence çok iyi kısa sureligine bebeği susduruyor ben kulanicam 1aşından sonrada birakdiricam
2cocukluana Emzik susturucu bence ilk bebegimde verdim iyiki vermisim diyorum olmadik yerde aglama krizlerini en aza indiriyor hele benim gbi mamayla buyutenlere mama olana kadar aglamasi susuyor bundada insallab tutar vermeyi dusunuyorum bugun aldim damakli emzik
Tuba_4206 Ben de kararsız kaldim kaucuk çabuk şişiyor bir de temizliği için sterilizasyon makinesi almam gerekir diğerini suda kaynatmak yetiyor ben de bibs almayı düşünüyorum yeni doğanda damaklı tavsiye etmiyorlar
Cekikveannesii Tuba_4206 vermeyi düşünüyorsanız doğduktan 15 gün sonra verin diyorlar ama 15 gün sonra da alır mı bilmem memeye alışıyor ben de beni emzik gibi kullansın istemiyorum ama bıraktırmak da ayrı mesele neyse hayırlısı artık
Tuba_4206 Cekikveannesii 2 yaşından önce bıraktırmak kolay olur sanırım, oğlum memeye çok düşkündü, emziğin birçok birçok faydasını okudum, o yüzden bu sefer emzik kullanmak istiyorum bebeğimde, çok sevimli oluyorlar :)