Bugun devlet hastanesinde randevum vardı kalp atışını duyarım diye gitmiştim hevesle çünkü özeldeki doktorum 10 gün sonra gel kalp atışını duyarız demişti ama bugun gittim muhtemelen 4 haftalık dedi şaşırdım kaldım çünkü 9 gün önce gittiğimde 4+5 haftalık tı nasıl 4 haftalık olur dedim 3 hafta sonra tekrar gel dedi aşırı moralim bozuldu bu nasıl olabilir