sliya30 normal doğumdan sonra sprey sıkıyorlar o bölgeye uyuşması için acı hissetmiyorsunuz ama dikiş atıldığını hissediyorsunuz değişik bi his bende öyle olmuştu, siz içinizi ferah tutun iyilik veya kötülük kişiye göre değişir ben birine çok iyi derken siz çok kötü diyebilirsiniz, şehir hastanesinin çok iyi olduğunu bi çok yakınımdan duydum özel hastane gibi dediler hep, ufak bi örnek vereyim ben özel hastanede doğum yaptım mükemmel ilgilendiler doktorumdan çok çok memnunum ilgisi herşeyi mükemmeldi tekrar hamile olsam o kadına giderim ama ablam benim doktorumdan asla memnun değil benimle ilgilenmesini sevmemiş sizin ne beklediğinize göre değişiyor durum fazla uzun yazmışım 😂 kusura bakmayın