Sevinsem mi üzülsem mi karar veremedim 🤭bel ve kasık ağrılarım çoğaldı ne gece ne gündüz 0 uyku evin icinde deli gibi dolanıyorum. Ama bebegimin doğması icin az bir zaman kaldı hem heyecanlıyım hemde doğumdan korkuyorum. 3. Trimesterde bulantılar kusmalar geri geliyormuş inşallah bende başlamaz çünkü hergünüm hastanede geciyordu o günlerimi hatırlamak bile istemiyorum🥺🥺sizde durumlar nasıl günler geçiyor mu