Kizlar bugün tam 38. Haftaya girdik ve çatı muayenesi yaptı doktorum Allahim o kadar kötü geçti ki resmen çığlık attım odada hemde nasıl ve doktor dedi ki suan en az 2cm acilman olması lazımdı senin hiç yok ve sancin da hiç görülmüyor nts de çarşambaya kadar istersen tekrar egzersiz yap gel bakalım ona göre eğer acilman varsa normal olur eğer yoksa mecbur sezeryan gun verecem dedi. Ama inanın bugun o çatı muayenesinde o kadar korktum ki resmen normal doğuma olan inancım azaldı yani sjan beklesem mi yoksa kesin direk gidip ameliyat günü mü alsam bilmiyorum herkesin hakkında hayırlısı olsjn benimde inşallah