Başından beri Sibel hocamla devam ediyorum ve çok memnunum .. her gidişimde bakması gereken herşeye bakıyor .. detaylı ultrasyonda zaten takipli hastası olduğun ve hep takip ettiği için ilk kez bir doktor muayenesi gibi 40 dk bakmıyor .. hiç agresif halinede denk gelmedim ve telaş yapıp ara hasta olarak girdiğim de bile renkli ultrasyon görüntüsünü verdi.. bazı doktorlar gibi canım cicim tatlımlı konuşan biri değil ama işi ve profesyonelliği maşallah