Egeninannesi_ Kızlar 26+1 günlük gebeyim bebeğimin bazen aşırı şekilde hareketlerini hissederken bazen bir günden fazla hissetmedigim oluyor doktora gidiyorum herhangi bir sorun olmadığını söylüyor ayni durumu yasayan varmıdır içinizde
belmayamac Egeninannesi_ Normal canım küçük daha bebişin 🥰 O hareket ediyordur ama bazı hareketlerini hissetmiyorsundur küçük olduğu için. 30dan sonra her hareketini hissedersin ve büyüdükçe bazen az dursa da rahat nefes alsam dersin 😂😂
elifuslu1002 Egeninannesi_ canım 30. Haftadan itibaren hatta 32 fe ola bilir bebegin hareketlerinin tamamen düzene girmeye başladığı zamanlar
Mlsrcn Aynı durumu bende yaşadım, doktor bebeğin her hareketini hissedeceksiniz diye bir şey yok demişti.
Bebetooooooooooo Benim de 22+4gün için bazen hissediyorum bazen hissedemiyorum yani düzenli değil. Küçük olduğu için bu şekilde olduğununu tecrübeli annelerimiz söylüyorlar 🥰
Rabia_1658 Bende 20+1 deyim meyve yediğim de acıktığım da ve geceleri yatarken hissediyorum bazen gün içinde hissetmesem de geceleri muhakkak kendini gösteriyor tam uyku zamanında ☺️ her an her hareketlerini bizler hissedemiyoruz maalesef bence korkmamalısın