Merhabalar ben adetimin 2.gün gecikmesinde test yapmıştım 3.gün kan vermiştim 154 çıkmıştı arkadaşım ise 1gün gecikmiş test yapmış silik çıkınca kan vermiş ve değeri 17 boş gebelik olabilir denmiş değer çok düşük diye başına gelen oldumu korkuyor biraz ama değeri düşük çıkıp hamile olanlar da var pzt tekrar kan vericek yükselicek mi diye bu şekilde öğrenip devam eden oldumu