yagmur_s Ay aşırı heyecanlı artık her şey. Son 42 gün. Tabi ne olacağı belli olmaz 😂😂 tam 34+0 olduk. Durumlar nasıl aynı olan var mıııııı?
yagmur_s Melos90 bizimki de yüzünü göstermiyor yaaa en çok onu merak ediyoruz. En son 20. Haftada detaylıda gösterdi sağolsun da bidaha yok 😂😂 ve korku telaş gelmeye başladı
yagmur_s Melos90 hayır beyefendinin yeri de rahat en son geçen hafta utanmadan bir de ayağını getirmiş yüzüne sanki elleri yetmiyor 😂 doktorumuz bile güldü çocukuma😂😂
yagmur_s Kcktrkul bende çok şükür bir sorun yok. Arada çok az belime ağrı giriyor kuyruk sokumuna malum pelvis. Bi 5 10 dk sonra geçiyor.