asli45 Canım çiğ köfte çekti 13 haftalık hamileyim çiğ et yasak zaten onu biliyorum etsiz çiğ köfte yesem bi zararı olur mu yiyen var mı?
Bayancorek asli45 Etsiz olduğu sürece sorun olmuyor, bende yiyorum canım ne zaman isterse. Bir de abartmamak lazım tabi, her gün de yenmez sonuçta. Faydalı şeyler tüketmek lazım.
Elifderin34 asli45 hayır aşırı yenmediği sürece zararlı değil ben yedim doktorum canının istediği her şeyi ye ama abartma dedi
afrAybars asli45 çiğköfte dükkanımız var canım hemen hemen her gün bi sıkımlıkta olsa yiyorum şükür bi sıkıntı yok rahat olabilirsin ☺️
Melismelo Etsiz olduğu sürece sorun yok bende başlarda cok yedim ama yedikde sonra hep pişman oldum midemden dolayı maf ediyodu midem beni🥲
Elifonline asli45 hazırsa zararlı içinde dünya kadar katkı maddesi var ben çok araştırmıştım çünkü sürekli canım çekiyordu:)
Hallerimvarbenim asli45 Bebeğe bir zararı yok ama seni ağlatır yani ben yaptım o hayatı dört dün kendime gelemedim mide ağrısından mide yanmasından. Beş dk bir istifra ettim zehir gibi oldu midem geceleri uyku uyuyamadım korkunçtu o dört gün bin pişman oldum. Acıdan baharattan uzak dur aman diyim
teacherozlem asli45 bir şey olmaz yiyebilirsiniz temiz bir yerden mümkünse yeşilliğini evde tekrar yıkayın dürüm yaptırmayın