Erken doğum riski olup, progestan ve serumla bu süreyi uzatabilen oldu mu? İyiydim hiçbir şikayetim yoktu lakin bugün bütün günüm hastanede geçti. 35+2 yiz. Nstlerde sancım çıktı. Ciğer geliştirici iğne yapıldı(yarın ikinciyi olacağım) ve serum takıldı. Progestan verdi. Doktorum 10-12 gün dursa içeride yeterli bizim için dedi. Normalde 33 gün vardı daha. Acaba kullanacağım ilaçlarla uzar mı bu süre, başına gelen var mı? Vajinal ultrasonla bakıp, çatı muayenesi de yaptı rahim ağzında kısalma varmış. 🤐