22 haftalık gebeyim. Zarar verir mi ben de bilmiyorum ama doktorum yüksek ateşin bebeğe zarar verebileceğini söylemişti. Ben de şu an pozitifim fakat ateş sürecini çok şükür atlattım. Çok zor bir 36 saat geçirdim Allah kimseye yaşatmasın 🤒🤧😷 Şimdi öksürük burun akıntısı falan var. Ateşiniz varsa düşürmek için bol ılık duşlar alın, eklem yerlerinize sirkeli bez koyun. Bol su tüketin 3 litre. Ayran, yoğurt, meyve ve sebze ağırlıklı beslenin. Bebeğiniz için güçlü olmak zorundasınız. Allah acil şifalar versin sizlere ve bebeklerinize. Sağlıkla dünyaya gelsinler inşallah 🌼🤍💫