Geçen hafta enfeksiyon çıktı kesinti ve akintidan duramıyordum artık antibiyotik kullandım 5 gun 500luk gyno lomexin fitil verdi 2 tane var içinde 3 gün arayla kullandım bide gynof lomexin in kremini hala kullanıyorum sabah akşam sadece suyla temizleyip peceteyle kurulayın sabah aksam sürüyorum 3 gündür ne akıntı ne kaşıntı kaldı enfeksiyon yüzünden de çok sık tuvalete gidiyormusum daha normale döndü en azından gece saat başı kalkmıyorum tekrar etmez umarım önce bi idrar tahlili verin bence çünkü tek başına krem yada fitil iş görmeyebilir belki ilaç almak zorunda kalabilirsiniz