SinemD_ 1Gunes bende 10+4 üm canım , doktorum Şubat sonuna doğru gözüküyor dedi ama bu sadece bir tahmin bebeğin ilerlemesine ve kilosuna da bağlı olabiliyor ☺️
minnos6 1Gunes cnm son adet tarihinin üstüne 7 koyup adet oldugun ayın 3 ay oncesi dogum tarihin oluyor
1Gunes SinemD_ ayy tam böyle büyütüp yaza hazır bebekler olacak o zaman 🙈🥰🥰🥰 sağlıkla kucağınıza alın inşallah 🥰🙏 sabırsızlanıyorum ben gün geçtikçe 🥰
SinemD_ 1Gunes Allah’ın izniyle inşAllah yaza ele avuca gelecekler ♥️ Sağlıkla kucağınıza alın inşAllah bende çok sabırsızlanıyorum 🥰
MMinigin_annesii mommytobe_ bende 24+5 günlük hamileyim son adet tarihim 14 Şubat benimki ne zamana denk gelir sizce sezaryen olucam 😊
mommytobe_ MMinigin_annesii bu site dogru tarihi gosteriyor canim ordan yazip baktim senin icin 😘😘 kızzz benim dogum gunumde hamile kalmissin be yaaaa😂😂😂😍