Damla00 Kızlar 2 gün oldu öğreneli bugun 139 betam ama aşırı kasık ağrısı yürürken beni zorlayan bir ağrı 2 dk yürüsem kasığıma ağrı giriyor neden acaba ilk zamanlar olması normal mi
1Gunes Damla00 normal canım şu an çok yeni olduğu için bol bol uzan dinlen evin içinde kendini yoracak iş dahi yapma ilk zamanları olduğu için bebek yerleştikçe düzelir bende 10+1 hamileyim kalp atışını duyana kadar kendimi yormadım iş yapmadım hep yattım
Merve201119 Damla00 normal canım benimde çok ağrım vardı kasiklarimda iki cocuk doğurdum onlarda yaşamadım bu üçüncüde yaşadım 8 9 haftama kadar vajinada batma kasik batmasi hepsini yasadim
busra14044 Damla00 normal canım ben gebeliği öğrenmeden birkaç gün önce yolda durup kalmıştım kasığım öyle batıyordu ki topalliyordum birde heran adet olacakmış gibi oluyordum
Damla00 1Gunes Doğru diyorsun canım bende zorlamıyorum yormuyırum ama çok ağrıyor inşalah sağlıklı ilerlerde🙏🏻Sende sağlıkla al kucağına inşallah canım
busra14044 Damla00 bir-iki gün o kadar çok olmuştu sonra arada bir az az oldu şimdi 12 haftalık olduk geçti şükür