Asdfgsedaasdfg ya öyle saçma şey mi olur ben ilk çocuğumda da hep düşük riski taşıdım kızım hamd olsun sağlıklı bir şekilde dünyaya geldi ha şöyle bir olay var ilk haftalarda kalbi duran ya da ne yaparsan yap tutunamayan bebekleri sağlıksız kabul ediyorlar ama bizim doktorumuz böyle düşünmüyor benim 8 haftalıkken kanamam başladığında sordum acaba sağlıksız ondan mı? O da alakası yok her düşük sağlıksız olduğu anlamına gelmez dedi bir çok faktör var kan uyuşmazlığı, kan pıhtılaşması yanlış hareket cinsellik vs vs. Benim doktorum tüm gebelerine önlem amaçlı ilk üç ay cinselliği yasaklıyor mesela