Ne zamandır bu günü bekliyordum hamileligimin ilk günlerinden beri dusuk tehtidim vardı kanamam oluyordu doktorum sürekli yatıp dinlenmemi istiyordu plesanta rahim ağzını kapatmıştı oğlum da makat pozisyondaydi 9 ay ağlaya sizlaya korkuyla gecti gitti çok şükür bugün 05.08.2022 de oğlum Emir Yağız dünyaya geldi mecburi sezeryan oldum 10.45 de girdim oğlum 11.11 de doğdu spinal sezeryan oldum sadece anesteziyi yaparken çok canım yandı cekistirmeleri hissettim sadece oglumu görünce hersey gecti gitti anesteziden dolayı kucağıma alamadım ama odaya gelince dünyalar benim oldu ilk yürüyüş ve gaz sorunu beni biraz zorladı saat 23 35 hala gazımi çıkaramadım sadece yanmalarim oluyor onun dışında çocuğumla ilgileniyorum sütüm de geldi 38+2 deydim Allahim herkese nasip etsin bebeğini sağlıkla kucağınıza almayı kokusu dunyalara bedel😍