23.den beri cekiyorum 29+6 oldum devam ediyor cok kötü dönemiyorum kalkamıyorum batıyor sızlıyor ağrıyor yanıyor kafayı yicem artık 😢 bebek büyüdüğü icin diyorlar, normalmiş.. doktorumda bir sebeb bulamadı başı aşağıda baskı yaptığı icindir belki dedi sadece🙄