MrvE94 Arkadaşlar iyi akşamlar 13 haftalık hamileyim ve şu 2 gündür karın bölgemde kramp ve ağrı oluyor normal mi sizce
Asasasas isimsizzz o dönemler olabiliyor ama başka sebepler de çıkabiliyor.. bence doktorunuza danışın mutlaka biz burdan normal deriz am arkaplanı bilemeyiz 🤗
GoktugAlp Merhaba cnm ben hep yaşıyorum en son doktora gittiğimde bebeğimin ayakları aşağı inmiş baskı yapıyor sonra duZeldi
isimsizzz Asasasas Tabi ki başka sebepler de olabilir biliyorum ama doktora ulaşamadığımız zamanlarda da en azından başka yaşayan var mı diye rahatlatmak istiyo insan kendini 🙈
sadett Bende12haftalıgım Bel ve kasık agrım cok arttı Önceden ara ara oluyordu Rahım genısledıgı ıcın normal dedı dr. Korkmayın