Kızlar iyi geceler 3-4 gündür sağıma yatıyorum rahat edemiyorum, soluma yatıyorum rahat edemiyorum. Sırt üstü zaten yatamıyorum bebek tekme manyağı yapıyor. Sağ ve sola yatınca da batma hissi oluyor kaburgalarımda sanki bebeğin kafası bi tarafımda böyle rahatsız oluyorum. Bu durumu yaşayan var mı 🤦♀️ Siz nasıl yatıyorsunuz ?