Kızlar bebeğim 2 hafta geriden geliyor daha yeni hamileyim normalde 9+5 olması lazımken biz 8 haftalığız dr’um normal dedi . Ama yine de anne olarak korkuyorum sizin de gebeliğinizin ilk haftalarında böyle birşey oldu mu benim ilk gebeliğimde böyle birşey olmadığı için şuan çok endişeliyim. Dr belki geç döllenme olabilir demişti ama yine de böyle olan var mı