Yarennnc Kızlar 28+2 haftaligim 3 gundur bebeğin hareketlerini vajinada hissediyorum ve az da olsa sızlıyor her hareketinde tuvalete gidiyorum idrar için ve hareketleri az hissediyorum sizce ne olabilir doktora gitmeli miyim vajinada hissetmem normal mi
tazebiranne_hg04 Yarennnc o haftalarda bende hissediyorum hatta hava kaçıyormuş gibi hissediyordum vajinamdan
FidanJ Yarennnc bende de aynı bazen haraketleri aşağıda hissediyorum. Büyüyo bebiş ve oraya baskı yaptığı için sık sık tualete gitme ihtiyacı duyuyoruz
Lavanta27 Yarennnc bende de oluyor sandalyeyi çekip tuaveletin önünde oturacam neredeyse bebek baskı yapıyor .Hareketlerinidr 1 2 hafta öncr bende aşağıda hiss ediyordum şimdi pozisyon değiştirdi herhalde🤷🏻♀️