ozgeee87 bana hep düşük riskin var denildi. Dün sancım vardı çok fazla duramadım hastaneye gittim. Kan tahlili yaptılar kanamam tabi çok fazla ,doktor keseye baktı fakat görmedi düşük olmuş dedi sonra alttan bakayım dedi zor da olsa gördü çok şükür ,kanama çok olduğu için görünmediğini söyledi. Kan değerlerim de çok kötü olduğu iÇin yatış verdiler. Kan takıldı ,düşük iÇin iğne yapıldı ,az önce evime geldim. Bol bol dinlenmemi ve ilaçlarımı kullanmamı söylediler