Yavuzbeymom Hanımlar merhaba Yenidoğan bebek için biberon seçimi yaparken hangi markayı tercih ettiniz ? Meme reddi yaşamamak için alacağım biberonu iyi seçmek istiyorum. Deneyimleyen anneler var mı ?
Smyye1B Yavuzbeymom Tommee Tippee kullanıyorum doğduğundan beri meme reddi yapmadı hem emiyor hem mama veriyorum.
Momandmom Yavuzbeymom lansinoh anne göğsüne en yakın diyorlar ben deneyimlenmedim ama 3 tane yeğenim var hep onu kullandılar
gulin-35 Yavuzbeymom memeye alısana kadar kasık bıberonla verdım arada mama sonrasında tomme tıppe aldım
Ozlemsarap Tommee tippee ve dr Brown aldım bi büyük bi küçük daha kullanmak nasip olmadı ama kolik olmasın diye gaz önleyici olanları tercih ettim kullanan arkadaşlarımın tavsiyesiydi