LeylaCan silik olmıcak hani pik görüyoruz ya ovulasyonda, T çizgisi bordo renkteydi benimki hatta bunu duymuştum öyle görüncede şok olmuştum ben tekrar yumurtluyorum sanıp yapmıştım en fazla dedim kırmızı çıkar ama bordoydu sonra şüphe duyup hamilelik testi yaptım 2.çizgi silikti 😊