Ozse54 Kızlar geçen yazmıştım çatı muayenesi oldum normal doğum yapamam diye.. bugün gidip sezeryan günü aldık 08.08 tarihine.. hem de evlilik yıl dönümümüz 😂 o kadar ay geçer mi diyordum şurada 2 günümüz kaldı nasipse 🙈 var mı pazartesi doğum yapacaklar
byzza16 Ozse54 sağlıkla kucağıniza alın insallah❤️ Bizimde bir aksilik olmazsa 15 Eylül gibi. Şimdi ben diyorum o kadar gün geçer mi diye 🙈
kelebek03-6 Ozse54 benimde doğum günüm ve evlilik yıl dönümümün tarihi😅 bende çok istiyodum bebeğimin bu tarihte doğmasını ama 19 ağustosda olacak benimki. Sağlıkla kucağınıza alırsınız inşallah 🤗
Maviiiperest Ozse54 bende bugün o tarihe aldım muayanede uygun olmadığını söyledi hayırlısı olsun inşallah nasıl hissediyorsunuz :)
Ozse54 kelebek03-6 benim de 17 Ağustos normalde ama doktorum o tarihte yurt dışında bir de normal doğumu kafadan silince haftaya randevu oluşturduk hemen 🙈😂
Ozse54 Maviiiperest ay çok karışık yaa stresli heyecanlı meraklı korkuyorum da bir yandan yapabilir miyim sanki o analık duygusu yok gibi geliyor bilmiyorum ki çok değişik 🥰😂
kelebek03-6 Ozse54 neler hissediyorsunuz peki ya ben hiç hazır değilim gibi çok korkuyorum doğum yaklaştıkça 😅🙈 başlarda hiç böyle değildim hevesli hevesli hazırlıklarımı yaptım bitirdim herşeyi, şimdi de korkuyorum ister istemez 🤷
Maviiiperest Ozse54 benimde öyle 😅ben daha hazır değilim diyorum Eşime o benden çok hazır iki günde nasıl Anneliğe hazırlanacağım diyorum hem heyecan hem değişik bir duygu korku gibi 😊
Ozse54 kelebek03-6 sabahtan beri stresten midem ağrıyordu benimde nasıl yaa anne mi oluyorum ben şimdi diye.. bir de korku var tabii yapabilir miyim iyi bir anne olabilir miyim 😀 ama en çok artık aylardır merak ettiğm o yüzünü ellerini ayaklarını görücem ona seviniyorum 🥰
kelebek03-6 Ozse54 aynen onu bende görmek istiyorum bi yandan da dediğiniz endişeler var bende de ama demek ki normal ya bebeği gördükten sonra bunların hepsi geçiyo diyo herkes