Kızlar ben mi çok tepkiliyim bilmiyorum.. kayınvalideniz göbeğinize temas etmek istiyor mu ? 15 haftalık gebeyim henüz karnım çıkmadı. 3 gün önce uzun tişört giymiştim. Kayınvalidem “bakayım bi” diyip sadece dokunacak sandım altını üstünü elledi yokladı baya “hımm gerilmiş baya” dedi acayip rahatsız oldum seslenmedim yinede. Bugün de üstümde düşük bel dar pantolon, bedenimi saran düşük kol vardı göbeksizim alalen gözüküyor yani. görümcemle yanyanaydı “gel bi” dedi. “noldu” dedim “yemicez gel” dedi. Sadece elleyecek sandım baktım pantolonumun düğmesini açıyor geri çekildim “ben sevmiyorum öyle şeyler” dedim gülerek söyledim alınmasın diye. Eşim de “ellesin nolcak” dedi o da “bir daha asla ellemem geçti artık” falan dedi biz gittikten sonra ağlamaya başlamış. eşim bu yüzden eve gelince “ara özür dile açsın düğmeni nolcak annen o senin” diyor. Acayip sinirlerim bozuldu tepki koymak da ben mi abartıyorum cidden anlamıyorum bu insanları yaa