Sevgiplt Bende bekleyeyim çünkü büyük ihtimal bende çam ve sakura da normal doğum yapacağım bi kaç kişiden duydum zorla doğumu gerçekleştiriyorlarmış yani sancını beklemiyorlar sürekli biri baskı yapıyormuş bir an önce doğsun diye umarım öyle olmaz 😣😣