Merhaba arkadaşlar 8+4 günlük hamileyim herşey normal gidiyordu hatta daha 2 gün öncede doktordaydım hersey iyi dedi. Bugün akşam vakti 21.00 gibi hafif bir kan gelmiş böyle leke gibi devamı yok ama bilemedim normal midir? Yarın sabaha randevu aldım bakalım. Bu durumu yaşayan ve bilgisi olan var mıdır acaba ?