Minikuzu taburcu olurken randevu alırsınız dedi ama ben almadım gitmedim de bir sorun olmadı aynı zamanda benıım 8 cm acılmamda vardı sezeryana girerken hem alttan hem karından muayene olurdum gitseydim aama gitmedim suan dada bir sorun yok kontrollerimde