Güzel bir sofra falan artık çok klişe geliyor bana. Erkekler işine yarayan hediyeleri severler genelde. Bunu kullanır mıyım diye bakıyorlar hep 😂 ya da onlar için anısı olan bir şey olabilir. Geçen sene eşime doğum gününde boncuklu oyuncak tabanca aldım iki tane. Küçükken dedesiyle çok oynarmış ve çocuğumuz olunca ona da alcam oynıycaz falan diyordu. Ben de çocuk olana kadar benimle oynarsın dedim 😂 pazar günü de evlilik yıldönümümüz. Traş makinesi bozulmuştu yenisini aldım. Birkaç gün önce lazım oldu, eskini tamir etmeye falan çalışıyordu dedim uğraşma yenisini aldım 😂 erken verdim hediyesini 😂 Ben de romantik bir şeyler istediğim için pazar günü bana evlilik teklifi ettiği yere gidelim diyip orda dilek feneri uçuracaz diye düşündüm 🥰