brgul_34 Eva11 canım bende hamilelik için özel sigorta yaptırdım ama kendi gittiğim hastanede detaylı yoktu mecbur başka doktora gittim onlar da istersen bir yazı veriririz sigorta karşılarsa yarı parasını alırsınız demisti ama ben hiç uğraşmadım 🤗🤦♀️
Meresss Eva11 benim doktorum özele yönlendirdi perinataloğa ama ikiz olduğumuz için galiba ayın 17sinde randevum 1800 tl peşin ikiz için
Meliyyke Eva11 benim sağlık sigortamın doğum teminatı olmadığı için karşılamadı ama bugün 850 tl’ye yaptırdım