Benim doğum yaptığım gece olmuştu.omuz ve kaburga ağısı.bende genel anestezi olmuştum.yani yok böyle bir ağrı butun gece inledim ağrıdan.bol bol yürüyüş yaptım hiç durmadım ağrı zaten uyutmuyordu hep yürüdüm.siz de bol bol yürüyün .çok iyi bilirim o ağrıyı