Kizlar bugün devlet hastanesine gittim hamilelik kontrolu için doktor bebeğin altında mol gebelik yada kanama alanı olabileceğini söyledi ama ultrason çok iyi değil yaniliyo da olabilirim dedi kalp atışı vardı ben bide özele görünmek istedim oradaki doktor herşeyin gayet yolunda olduğunu söyledi anlamadım ben korkuyorum bilgi verir misiniz mol gebelik belirtisi var mı 7. Haftamdayim ilkdefa doktora gittim randevu bulamadığım için