M21052022 Ben 😔 çok kötü bir durum. Hiç bişey yiyemiyorum mide bulantısı değil benimki ama yedikten sonra öyle ağrıyor öyle ağrıyor ki vücudum elim ayağım titriyor. Şuan ne yedin bugün diye sorsan, sabah kahvaltı yaptım yarım yamalak, gün içerisinde bir iki dilim karpuz ve akşam da sadece 1 tane içli köfte yedim. Şuan midem bomboş. Toplasan gün içinde 1 tabak kadar etmeyecek bişey yemişim oda zaten çıktı geri kalmadı. Şuan çok açım ama korkuyorum yemeye 😔😔😔