Merve201119 Mucizem_00 doktor sorun görse söylerdi siz sormasanizda her bebek gelişimi farklıdır takılmayın lütfen gayet iyi kilosuna ayrica
Boniboncuk Mucizem_00 doktora iyi ni diye sormanıza gerek yok kı. Sıkıntılı bir durum olsa o derdi zaten siz sormadan. Ben 39. Haftamdayım bu zamana kadar hiç iyi mi kötü mü diye sormadım kendisi duruma göre söyler zaten.😇