Merhaba kızlar. Dayanamadım konu açtım. Üçüz gebe anneler ne şekilde öğrendiniz acaba? Ben dün ikiz gebe olduğumu öğrendim, doktorum bence beta hcg 3. Haftada 2508 çıktığında da anlamıştı ama o kadar temkinli ki emin olmadan bir kaç hafta geçmeden söylemiyor. İkizlerde de cok şüpheli baktı, kalp atışları duyulmasına rağmen haftaya tam dinleyelim dedi. Dün “ikizlerim oluyor” diye açtığım forumdaki resmî gören biri “bir kesede sanki iki tane bebek var gibi” dedi. Babam da annem de ikiz teki ve babam tek yumurta olduğu icin anneme de sordum onunki 20 günlükken ölmüs ve bilmiyorlarmış o zamanın şartlarına göre. Anne annem 3 çift ikiz doğurmuş, bunlardan biri annem iste. Eşime bunlari anlatınca “o gün ultrasonda keselerden birinde iki tane beyaz vardı ama birsey söylemedim” dedi. Gerçekten öyleydi ve ikisi de diğer tekiyle birlikte kalp atışı şeklinde yanıp sönüyordu. Doktor kalp atışı duyulduğu halde sesi açmak yerine haftaya yine dinleyelim dedi. İnanılmaz temkinli biri, hatta 12. Haftaya kadar kimseye söylemeyin bile dedi. Ben persembe tekrar gittiğimde bir sürprizle karşılaşacağım diye düşünüyorum ama ne hissedeceğimi bilmiyorum. Ucuz anneleri bakar misiniz ultrasonuma sizin de düşüncelerinizi merak ediyorum
https://www.hizliresim.com/do3zf0q